søndag den 14. oktober 2007

Besøg hjemmefra

Så kom Kirsten og Torben på besøg. Det er nu dejligt med noget selskab hjemmefra. Vi har været rundt og leget turister i LA de sidste par dage, og i morgen tager de til Las Vegas i et par dage, mens jeg tager i skole (kedeligt - det er nu meeeget sjovere at hygge end at lave lektier - hi hi).

I dag har vi mødtes med en af Kirstens kunder hjemmefra og hans familie herovre. På trods af at han har boet herovre i 11 år, så har han stadig sin bankrådgiver derhjemme - hun må kunne noget helt særligt hende min seje faster ;o) Vi skal besøge ham på hans arbejde på torsdag. Han arbejder med lyd på filmproduktioner, så vi får lov at se, hvordan det foregår når de optager sådan noget, det bliver spændende.






Hov, forresten så har de altså også rådyr herovre (eller hvad det nu er for en slags dyr). De går frit rundt på gaden oppe i de pænere kvarterer - følte næsten at det var helt som at være hjemme i Præstø :o)

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hi hi, havde ikke set rådyret oppe i busken, så jeg troede lige, det var Kirsten, du kaldte for et rådyr - for hende ser man jo også nogle gange gå rundt i Præstø.

Det ser hyggeligt ud derovre i LA. Jeg gad egentlig godt være med derovre :-)

Anonym sagde ...

Hej i 2 turiste og smukke Fia.
Det ser dejligt ud derovre, spændende med tur til film-studio, glæder mig til at høre om det. God tur til Las Vegas og god arbejdslyst til Fia.
Glæder mig selv som et lille barn til at rejse derover d. 5. nov.
Hyg jer!!
Knus Stina

Anonym sagde ...

Hov, jeg er jo ikke anonym...

Kh,
Jesper

Anonym sagde ...

Hej søde Fia.
Kan godt forstå det er hyggeligt med besøg hjemmefra - håber i nyder det alle sammen ;)
Ville ønske at vi kunne få råd til en lille tur til LA, men det bliver desværre nok ikke i denne omgang.
Glæder mig til du kommer hjem, så vi rigitg kan hygge, sladre og se desperate.
Kys Katty