tirsdag den 11. september 2007

Afstemning slut

Nå, det så ud til at det blev dødt løb mellem hvem man helst vil møde i parken ... men jeg er jo heldigvis ikke i tvivl :o)
Pernille som jeg har læst på bachelor sammen med kom herover i sidste uge sammen med tre af hendes veninder. Jeg var med dem i byen på to natklubber; Les Deux og Opera. Det er åbenbart nogle fancy nogle, men vi så desværre ikke nogen kendte. Vi hyggede os nu rigtig godt alligevel. Pernilles veninder tog hjem i går og Pernille er flyttet midlertidigt ind hos mig indtil hun selv finder noget at bo i. Det er nu meget hyggeligt med lidt selskab :o)

Billede: Pernille bliver overfaldet af paperatzi foran Les Deux

3 kommentarer:

Faster Kirsten sagde ...

knuuuussssss fra torben og faster.

Anonym sagde ...

Hej Fia...

Jeg har set en kendt... Oliver Bjerrehus, og han sagde hej til mig ;)
Knus

Sophia sagde ...

Haj Kazim,

Hvor fedt...det kan godt være, at jeg møder Robbie i parken, men I møder altså Oliver i opgangen.

Hov, men forresten festede vi sammen med Robbies gamle kæreste Lisa D’Amato. Hun var med i american top model - meget forstyrret pige...

Kys Fia