søndag den 2. september 2007

USC Fodboldkamp



Jeg tænkte, at jeg hellere måtte sørge for at have noget at skulle lave noget her i weekenden, så jeg arrangerede med nogle af de andre udvekslingsstuderende, at vi skulle med til "Tailgate", som de kalder den fest de holder før hver hjemmekamp. Men det endte heldigvis med, at jeg fik en billet til kampen i sidste øjeblik.

Der var næsten helt udsolgt, og med plads til 91.000 tilskuere, må jeg sige, at det gippede i mig, da jeg først trådte ind på stadium. Og sikke et show de stiller op. USC har deres eget band på 2-300 mand, som spiller slagsange og underholder i pausen og deres maskot er en trojansk kriger - TIL HEST! Så under hele kampen kom deres maskot med jævne mellemrund ridende ind på og omkring banen - de er altså lidt skøre de amerikanere.

Det var nu ellers en god kamp, selvom jeg er så meget nybegynder i at se amerikansk fodblodt, var resultatet ikke til at tage fejl af: 51/3 - vi tæskede dem, he, he, he - GO TROJANS!!!

Jeg havde desværre kun min telefon til at tage billeder med, så dem bliver jeg nødt til at uploade senere :o)

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej Fia.
Dejligt at du oplever så meget, bare det var mig. Jeg tænker på dig og savner dig. Glæder mig til at høre om dine kommende oplevelser.
Knus Renea.

Anonym sagde ...

Det er for vildt.... Dejligt at du hygger og oplever så mange ting. Herhjemme sker ikke det helt vilde - men der er startet desperate så det skal vi se på onsdag jubiiiii.
Kys Kat

Sophia sagde ...

Hej begge to,

Tak for jeres hilsner. Jeg er super ked af, at jeg ikke kan være hjemme og hygge med jer til desperate, men jeg har faktisk set at afsnit herovre, hvor de er lidt forud. Det ser ud som om der kommer til at ske en masse i de nye afsnit. Der er et par stykker der bliver gift, får kræft, bliver gravide, finder sammen, og I kan slet ikke gætte hvem - hi hi...
Kys Fia

Anonym sagde ...

Hvor spændende, glæder mig allerede... Desperate var selvfølgelig aflyst i onsdags pga. fodbold - øv bøv, men vi vandt 4-0.
Kys