fredag den 31. august 2007

Robbie Williams

Så skete det endelig - jeg blev belønnet for at motionere!

Det har været en virkelig varm dag i dag, og jeg ikke lavet det store, så da klokken blev fire besluttede jeg mig for, at jeg hellere måtte tage en tur op i parken for at få mig lidt motion. På trods af, at det stadig var rigtig varmt.

Jeg var næsten kun lige begyndt min tur, da der kom en imod mig som jeg synes jeg kendte - jeg fik kigget nærmere og ja, det var så Robbie Williams...ROBBIE WILLIAMS!!! Han var ude at løbe med, hvad der så ud til at være hans personlige træner og en body guard. YES!!! Så fik jeg endelig set en der var kendt. Desværre havde jeg ikke mit kamera med, så jeg kunne tage et billede til jer ... heller ikke da jeg mødte ham igen på vej ned :o)

... men der er jo ikke nogen som måler sig med denne lækre steg, som er ham jeg allerhelst vil møde på mine ture i parken:

10 kommentarer:

Anonym sagde ...

SEJT - er han ligeså lækker i virkeligheden?
Kys

Anonym sagde ...

Hej Katty,

Ja, jeg synes faktisk, at det er et meget vellignende billede.

Det er fra sidste år, da Sophia og jeg var i Tyskland... ha ha... :)

Kys,
Jesper

Sophia sagde ...

Ja, Jesper er faktisk lige så lækker i virkeligheden - hi hi...

Faktisk synes jeg at Robbie Woilliams så bedre ud end når jeg har set ham på tv, men det har måske noget at gøre med, at han så frisk ud i løbetøj i stedet for at se dopet ud på en scene ;o)

Anonym sagde ...

Jeg syntes de begge to er lækre...og jeg ville selvfølgelig helst møde Jesper i parken.. hvad skulle jeg dog tale med Robbie om... Det skal til afstemning Sophia... Hvem vil du helst møde i parken? Jesper eller Robbie ?
KYS

Anonym sagde ...

Jeg er lidt uenig der, synes faktisk ikke at Jesper er så lækker i virkeligheden. Han er sådan lidt kantet på kroppen og i hovedet. Måske har han for lidt fedt. Meget af hans fedt sidder koncentreret om hans maveregion - det er ikke så pænt.

Anonym sagde ...

Ja det har du ret i Hr. Anonym :-)

Sophia sagde ...

Okay, jeg kan se, at der tilsyneladende er brug for en afstemning :o)

Anonym sagde ...

ja lidt sjov ser han ud men flink fyr ellers... , har hørt han kan lave mad og spille med en fodbold.

Anonym sagde ...

Hvor bor ham Jesper ? nu når Sophia er afsted, er faktisk lidt sulten....

Anonym sagde ...

Hej Sophia!
Det har ikke så meget med Robbie Williams at gøre - Hehe - men har du nogle steder som er vildt lækre i LA? Vil vildt gerne bo i LA :D Hihi
Tak på forhånd!
P.s I Love Robbie Williams! Har næsten alle hans cd'er! :D