mandag den 20. august 2007

Praktisk - kedeligt!

Det var lige et tilbageblik fra vores tur - har stadig en lille historie at fortælle, hvor jeg fik lokket Jesper til noget rigtigt landligt, men den kan komme, når jeg ikke har så meget andet at fortælle, hvor jeg kan ligge billeder ved - det er jo lidt sjovere at kigge på ;o)

Jeg har bare så mange praktiske ting at skulle have klaret i øjeblikket - og Jesper er super sød og tålmodig, selvom vi bruger RIGTIG mange timer i bilen. Trafikken i LA er jo for vild! Det tager en krig at komme rundt, der er bare så meget trafik hele tiden. Det er ikke unormalt, at der er kø på motervejene, på trods af, at de mange steder er 6-sporede (og ja, det er 6 spor i hver retning), enkelte steder også 7-sporede. Og forresten er det helt normalt at overhale i alle baner, så det gælder om at holde tungen ligt i munden, når man skal skifte bane.

3 kommentarer:

Faster Kirsten sagde ...

Hej Pjuske.
Har du mon fået kørekort og købt en bil og hvilken bil er det blevet til. Anna har været på besøg med farfar på Møns Klint og så i cirkus.
Knusser fra Torben og faster

Sophia sagde ...

Hej Faster og Torben,

Ja jeg har købt en mega bil. Ligger lige et indlæg op om det. Godt at høre, at I hygger derhjemme. Det var dejligt at tale med dig i telefonen. Skal hilse mange gange fra Jesper.
Kys Pjuske

Anonym sagde ...

Hej Fia.

Det er fantastisk at følge med i alt hvad du laver, det er jo næsten som at være der selv ;)Det er dejligt at i nyder det derovre, men glæder mig nu til i kommer hjem igen - savner jer jo helt. Ha det dejligt til vi skrives igen.

Kys Kazim