fredag den 10. august 2007

Ankommet i LA

Solskin og dejligt vejr, det er jo lige til at klare :o)

Vi landede i går efter 24 timers rejse. Vi har allerede nået en hel masse praktiske ting - jeg har fx næsten allerede fået mig et kørekort. Vi skulle bare hente en teoribog, så jeg lige kunne øve mig lidt på de amerikanske regler, men det nåede jeg slet ikke, for inden jeg vidste af det, stod jeg med en prøve i hånden. Der var vist en del fejl, men politimanden var sød at lade mig bestå, så nu mangler jeg bare køreprøven :o)

Jeg har også været henne på min skole - det er et kæmpe campusområde, som virker ret fedt - en lille by i byen. Og så har jeg set, hvor jeg skal bo om en uges tid. Dejligt område, hvor der ligger en god park i bjergene lige bag ved, så jeg kan komme til at gå nogle ture - for det gør man bestemt ikke på gaden herovre!

Vi har selvfølgelig glemt at have vores kamera med os, men jeg lover, at vi tager det med i dag, så der snart kan komme et par billeder op.

P.S. Det er jo alt for farligt, at der er mange billige ting herovre - jeg kommer til at bruge ALT for mange penge, fordi jeg liiiige bliver nødt til at have det ene og andet fordi det er billigt, hi hi...

5 kommentarer:

Faster Kirsten sagde ...

hej pjuske.
håber alt vel - er I mon taget til Las Vegas og en flyvetur. Melder alt vel herhjemme - vi har fået lidt mere sommer . Har været hos Lisbeth - Jacques og Annalisa er kommet til Danmark - så hele familien var samlet.

Anonym sagde ...

Tillykke med kørekortet ;)

Anonym sagde ...

Hey smukke pige.. Nyder din blog hver morgen, så den kunne godt være lidt mere aktiv he he.... men jeg saver dig allerede, tanken om du er så langt væk så længe....
Kys Musse

Sophia sagde ...

Hej Katrine,
Jeg har kun bestået teorien, og mangler køreprøven. Men jeg har hørt, at det bare er at køre lidt rundt på en parkeringsplads, så mon ikke det går - hi hi.

Sophia sagde ...

Hej Lærke,
Vi har lige været uden internet i rigtig lang tid, så det er ikke med min gode vilje, at jeg ikke har fået lavet nogle indlæg. Til gengæld har vi oplevet så meget, at jeg har så meget at fortælle, at jeg bliver nødt til at lave indlæg over et par dage, for ikke at kede jer der læser bloggen med alt for meget med laaange indlæg.