onsdag den 22. august 2007

Købt bil

Ja, det blev så ikke til mit Californske eventyr med capriolet. Var ellers ude at se på en, men en sød mekaniker sagde, at hvis jeg ville have en capriolet, som jeg også var sikker på holdt, og som jeg kunne komme af med igen, så skulle jeg op og give ca. 17.000 $, hvilket svar til ca. 95.000 kr, så det droppede jeg.

I stedet har jeg købt noget der mest af alt minder om en bus - ha, ha, ha. Det er så stor en bil, at den kun liiige kan komme rundt nede i garagen. Var den 2 cm. højere, havde det ikke kunne lade sig gøre. Faktisk er bilen så stor, at jeg regner med at prøve at bytte den til noget andet, men nu har jeg ihvertfald en bil!

Her er et billede, men jeg skifter det, når jeg har fået taget et med mig ved siden af.

3 kommentarer:

Søster Stina sagde ...

Fed dyt dyt dyt dyt... Håber snart vi fange hinanden på Skype.. kæmpe knus Stina

Anonym sagde ...

Fed øse....

Sophia sagde ...

Hej både Stina og Razz og Kat,

Ja, men den er godt nok stor - er spændt på om jeg selv får den parkeret i garagen, når Jesper tager hjem. Hi hi...