tirsdag den 28. august 2007

Første skoledag...

I går fik jeg så min ilddåb i skole med et skema fra 9.30 til 21.30 - puha, det kommer til at blive nogle hårde mandage ;o)

Jeg tror det bliver godt at gå i skole. Lærerne er enormt engagerede og vil gøre alt for, at man skal blive i deres klasse, for det er både prestigefuldt at undervise på MBA og de får gode penge fordet, så de vil helst have en fuld klasse. Eleverne er også rigtig søde og nemme at falde i snak med, så det skal nok blive godt!

Det var ellers de store tårer der blev hevet frem af muleposen, da Jesper tog hjem i søndags...bare kald mig for tudesofie :o) Det hjalp dog at komme i skole og være sammen med en masse mennesker - det skal nok gå :o)

Nu skal jeg bare se og beslutte mig for, om jeg helst vil have lidt tidligere fri om mandagen eller fri om fredagen - tror nu jeg vælger den udvidede weekendmodel og tager slæbet om mandagen, he, he...

Ingen kommentarer: