onsdag den 19. september 2007

Ronyon Canyon

Jeg tænkte, at det lige var på tide med et par billeder fra den herlige park, der ligger lige bag hvor jeg bor. Jeg prøver på at komme derop et par gange om ugen, så jeg i det mindste får en lille smule motion i den her by, hvor al transport foregår i bil eller elevator.

Opda det går...

Der er rigtig fin udsigt fra toppen.
Læg mærke til den lille hvide steg til højre på billedet med mig på - det er Hollywood skiltet!

Så er det vist tid til en tur i poolen efter anstrengelserne :o)

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej min skat! Nøj hvor jeg savner turene op ad den lange, seje bakke med dig. Du ser dejlig ud i tip-top-løbeform. Snart er det dig, der skal vente på mig, når vi skal ud at løbe ture sammen efter julemaden :)

Kh Jesper

Sophia sagde ...

Hi hi, det er faktisk sjovt som jeg kan motivere mig selv til at komme ud og løbe, når bare der er en lille bakke, fremfor flade Danmark...løb forresten turen på præcist 23 minutter i går - det er ny rekord - jubii!!!

Men nu kommer løbe-Stina og Ulrik snart, og så bliver der nok sat en nu rekord - smil!

Anonym sagde ...

Wow, 23 minutter... det er s.. hurtigt, Sofisen! Jeg har slet ikke løbet en eneste gang herhjemme, men til gengæld har jeg spillet en masse fodbold. Det må også tælle lidt :)

Kh
Jesper

Anonym sagde ...

Ja sofisen du er altid så stærk og smuk, glæder mig til du kommer hjem så vi kan spille fodbold igen